2&3e dag Finland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu 2&3e dag Finland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

2&3e dag Finland

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

28 Februari 2014 | Finland, Helsinki

Heee allemaal

Het is hierlijk hier! Lekker op ons eigen gemakje doen waar we zin in hebben:) Gisteren Helsinki centrum beetje verkend. Erg veel oude gebouwen en de winkels zijn ontzettend groot. Soort Bijenkorf en dan zeker 3 of 4 keer zo groot. Lekker bij de subway een broodje gehaald en 's avonds netjes gekookt. Fusili en salade à la Denise en het smaakte heerlijk:) Ze mag het vaker doen;)

Vandaag zijn we naar een Finse school geweest. Na een aantal keer de weg kwijt en weer gevonden te hebben kwamen we op de goede plek uit. Hier een les gehad over kleine kinderen een gymles geven. We hadden wel wat aanspraak, want we zaten in een immigranten groep met allerlei verschillende culturen. Verder was het Fins echt niet te begrijpen.

's middags lunch in de kantine, ze zijn hier gewend om op school te lunchen. Dus we zijn bij iemand aangeschoven en een salade met soort gehaktballetjes gegeten. Daarna een kooklesje, waarin we eten moesten maken voor ouderen die niet zo goed konden kauwen. Hier nog wat kennissen aan over gehouden. We gaan volgende week wat met ze doen:)

Super!

Morgen misschien naar een museum ofzo, nadat we lekker hebben uitgeslapen(a) Maandag begint het echte stage lopen!

• 01 Maart 2014 - 16:57

Loes:

Weten jullie al waar je stage gaat lopen en welke doelgroep?

Tags: Denise Vos