Moe maar voldaan - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Moe maar voldaan - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Moe maar voldaan

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

13 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Pff lange dag, maar wel erg veel gedaan en tevreden. Vanochtend begonnen met een teamvergadering. Daarna een leuk kaartspelletje gedaan met cliënten. Mijn stage is gericht op rehabilitatie. Echt bijzonder hoeveel die ouderen nog kunnen met eigenlijk niets. Een man die halfzijdig verlamd is, kan vrijwel alles met zijn andere arm en een voet. Zijn andere kant zit hem soms wel in de weg, maar hij vecht er echt hard tegen. Diep respect.

Geen tijd gehad voor een koffiepauze, bezig geweest aan een opdracht over verschillende soorten overleg. Vervolgens het kamertje waar ik gister al in bezig geweest was om leeg te halen nu ook waardevolle spullen en afval gescheiden. Ze moeten hier van het beleid echt bijna alles bewaren, zelfs het vergeelde tapijt met asvlekken en waar echt een enorme geur vanaf komt. Bijzonder.

’s Middags naar nog een vergadering geweest met hier ook de zusters erbij. De vergadering was een beetje chaotisch. Eigenlijk een normaal bureau waar 6 mensen werken, de computers stonden nog gewoon aan en je kon gaan zitten waar je wilde om de vergadering bij te wonen. We zaten er met 20 mensen en maar 4 mensen waren aan het woord. Beetje vreemd haha, hierin is Nederland toch wel een stuk diplomatieker met vergaderruimten etc.

De opdracht verder gemaakt, hoef nog maar 1 overleg bij te wonen en dan kan ik hem afronden. Mijn bpv begeleider geinterviewd, weer een opdracht van mijn lijstje afgestreept
’s avonds kip met sla en fusili met een smaakje gekookt. Beetje aangebrand maar toch goed te eten.

Ik moet morgen werken, omdat er een grote activiteit wordt georganiseerd. Dan heb ik gelijk mijn vrije donderdag voor het weekend dat ik terug kom ‘terugverdiend’ super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 18178

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: