Drukke dagen op mn stage :) - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Drukke dagen op mn stage :) - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Drukke dagen op mn stage :)

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

19 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Hoi allemaal!

Ik ben gister met mijn stage naar de bieb geweest :) Helaas waren de meeste boeken in het Fins... Veder heb ik wat Nederlandse recepten op gezocht die misschien wel leuk zijn om te maken. Het is nog best lastig om dat vanuit het Nederlands naar het Engels te vertalen maar goed. Morgen ga ik ze samen met de studenten in mijn klas naar het Fins vertalen. Ik vermoed dat dat nog lastiger gaat worden ;)

Vanochtend ben ik met een andere klas van mijn stage naar een dans/theater voorstelling geweest. Het heette de Kleine Prins maar ik kon er niet echt veel van volgen omdat ook dit in het Fins was. (Toch wel raar in Finland xD) Het was een voorstelling voor kleine kinderen maar de studenten vonden het toch ook heel leuk. 1 student doet erg veel moeite om Engels tegen me te praten en dat is wel grappig want hij begint dan de eerste 2 woorden in het Engels en gaat dan vervolgens over in het Fins waardoor het nogsteeds erg lastig te begrijpen is. Meestal antwoord ik met oke ;) dat is altijd goed.

Groetjes Denise