"This is really good!" - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu "This is really good!" - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

"This is really good!"

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

24 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Bij de ochtend opening heb ik me gewaagd aan een stukje Finse krant, nou ik werd niet uitgelachen gelukkig, maar het was wel terecht geweest. Wat een rottaal haha! Na mijn presentatie en de ochtendopening heb ik weer mee gedaan aan de ochtendbeweging. Helemaal los gegaan op ABBA. Echt grappig

’s middags een presentatie over Tena Pants gehad. Dit is incontinentie materiaal voor ouderen die door lekken. Ik vond het niet heel erg interessant, maar het is wel belangrijk om te weten wat waarvoor gebruikt wordt. Maar ik ben wel een Tena keycord rijker en een tena pen!! Die heb ik altijd al willen hebben haha:P De dag gaat echt snel als je hem nuttig besteed.

Op de opdracht waar ik vanochtend mee begonnen was, kreeg ik bijzonder goed commentaar van mijn stage begeleider. Toen ze klaar was met lezen keek ze op en zei ze “this is really good!!” Ze was bijna verbaasd hoe goed de opdracht was en ze vond het wel een voordeel dat ik de taal niet spreek. Op deze manier kijk ik heel erg objectief naar houdingen en verschillende manieren van praten.

Vanavond lekker tortilla's maken. Heb enorme trek, dus ga maar eens beginnen denk ik;) Fijne avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 18177

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: