"This is really good!" - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu "This is really good!" - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

"This is really good!"

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

24 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Bij de ochtend opening heb ik me gewaagd aan een stukje Finse krant, nou ik werd niet uitgelachen gelukkig, maar het was wel terecht geweest. Wat een rottaal haha! Na mijn presentatie en de ochtendopening heb ik weer mee gedaan aan de ochtendbeweging. Helemaal los gegaan op ABBA. Echt grappig

’s middags een presentatie over Tena Pants gehad. Dit is incontinentie materiaal voor ouderen die door lekken. Ik vond het niet heel erg interessant, maar het is wel belangrijk om te weten wat waarvoor gebruikt wordt. Maar ik ben wel een Tena keycord rijker en een tena pen!! Die heb ik altijd al willen hebben haha:P De dag gaat echt snel als je hem nuttig besteed.

Op de opdracht waar ik vanochtend mee begonnen was, kreeg ik bijzonder goed commentaar van mijn stage begeleider. Toen ze klaar was met lezen keek ze op en zei ze “this is really good!!” Ze was bijna verbaasd hoe goed de opdracht was en ze vond het wel een voordeel dat ik de taal niet spreek. Op deze manier kijk ik heel erg objectief naar houdingen en verschillende manieren van praten.

Vanavond lekker tortilla's maken. Heb enorme trek, dus ga maar eens beginnen denk ik;) Fijne avond!