Alweer een maand hier - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Alweer een maand hier - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Alweer een maand hier

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

26 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Wow de tijd vliegt echt! Ik ben hier al een maand:o We hebben het nog steeds naar ons zin en genieten er met volle teugen van. Het studentenleven bevalt best:)

Vandaag echt wel drukke dag gehad. Weer begonnen met een teamvergadering. Ze vragen ook aan mij wat ik ga doen die week en dan heb ik ook de mogelijkheid om te overleggen. Is wel fijn:) Een uurtje tijd gehad om eindelijk de opdracht waar ik al zo lang mee bezig was en die heel saai was af te maken.

Verder naar de bibliotheek geweest en ik heb wat boeken geleend:) Engels voor beginnende Finnen, maar ik leer het dan natuurlijk andersom. Verder nog een Finse Donald Duck, en een Engels boek. Doet het altijd goed:)

Morgen alweer de laatste dag van mijn week en dan weekend. Wat vliegt de tijd toch. Echt bizar. Wel goed teken natuurlijk:)

Zal morgen vertellen welke woordjes ik geleerd heb. Zie de foto's voor de boeken:)