Alweer een maand hier - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Alweer een maand hier - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Alweer een maand hier

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

26 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Wow de tijd vliegt echt! Ik ben hier al een maand:o We hebben het nog steeds naar ons zin en genieten er met volle teugen van. Het studentenleven bevalt best:)

Vandaag echt wel drukke dag gehad. Weer begonnen met een teamvergadering. Ze vragen ook aan mij wat ik ga doen die week en dan heb ik ook de mogelijkheid om te overleggen. Is wel fijn:) Een uurtje tijd gehad om eindelijk de opdracht waar ik al zo lang mee bezig was en die heel saai was af te maken.

Verder naar de bibliotheek geweest en ik heb wat boeken geleend:) Engels voor beginnende Finnen, maar ik leer het dan natuurlijk andersom. Verder nog een Finse Donald Duck, en een Engels boek. Doet het altijd goed:)

Morgen alweer de laatste dag van mijn week en dan weekend. Wat vliegt de tijd toch. Echt bizar. Wel goed teken natuurlijk:)

Zal morgen vertellen welke woordjes ik geleerd heb. Zie de foto's voor de boeken:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 18187

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: