Weekend shalaaaaa - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Weekend shalaaaaa - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Weekend shalaaaaa

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

27 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Heeey lieve followers:P

Zo, weer enorm veel gedaan vandaag! 2 opdrachten afgerond en afgetekend, verder verschillende activiteiten bijgewoond. Ennnn heb een eigen activiteit gedaan. Mn begeleider vroeg of ik dat leuk zou vinden! Ik helemaal blij, mocht alles kiezen wat ik wilde:)

Heb met mijn paar finse woordjes toch uit kunnen leggen wat we gingen doen, pittenzakjes werpen in een bord met gaten waar je per 'moelijkheidsgraad van de gaten' punten kon verdienen. Oud hollands spelletje, misschien ringt het een belletje? Het was echt super leuk, de cliënten waren erg gemotiveerd en deden hun best om mij de finse getallen te leren. Ik zie er nu wat logica in, dus het moet een keer goed komen met mij haha;)

Bijzonder om te zien, er deden ook 2 mensen mee die in een rolstoel zaten. De een was halfzijdig verlamd en de ander kon echt heel slecht bewegen, ik denk een erge vorm van reuma aan de handen te zien. Ik vroeg of ze mee wilden doen, tenminste ik probeerde dat te zeggen, en ze knikten van ja. Nou prima, beetje ondersteund, en die met de halfzijdige verlamming won nog ook:) ze moedigden elkaar echt aan, heel mooi om te zien:)

's avonds met Denise Mary Poppins gekeken. Das lang geleden! gisteren saving mister banks gekeken, dus liep leuk in elkaar over. Denise gelijk wat cultuur bij gebracht.

heihei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 18197

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: