Lovely saturday - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Lovely saturday - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Lovely saturday

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

29 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Heerlijke zaterdag gehad:) Super!

Als goed begin van het weekend, eerst lekker uitgeslapen tot een uur of half 12. Is natuurlijk altijd lekker:) Daarna op ons gemakje ontbeten, gedoucht en opgetut. Vervolgens in onze beste outfit naar de stad gegaan met als doel veel te veel geld uit te geven;)

Het viel best mee hoor, maar we zijn wel goed geslaagd. Beiden een leuk paar schoenen gescoord wat souvenirtjes en nog wat dingetjes. Verder veel te dure winkels binnengegaan om de duurste jurkjes te passen. Echt gezellig. Verder onszelf getrakteert op een lekkere american double chocolat chip cookie, wat alleen al om de naam gekocht moest worden:) En wat lekkers te drinken:)

Met moeie voeten en onze aankopen weer terug naar ons appartement om weer lekkere slobberkleren aan te trekken met sloffen:) Er voelt echt niets beters dan dat haha:) Vanavond staan er tortilla's op het menu, jum!

Fijn weekend allemaal en zie de bijgevoegde foto's:)

• 01 April 2014 - 08:15

Birgit:

Nou nou..kijk de dames eens sjiek zijn! Maar wel een foto van de overheerlijke koffie en koek maar niet van de gescoorde schoenen?? Dat kan toch niet.
    Wat een bak, al die jurkjes passen die veel te duur zijn en dan weer weggegaan dat ze het toch niet helemaal waren ;-) dat moet ook een heerlijk gevoel hebben gegeven!