Biertje? - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Biertje? - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Biertje?

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

05 April 2014 | Finland, Helsinki

Heerlijke dag gehad vandaag!
Eerst lekker rustig aan begonnen en beetje muziek geluisterd en vervolgens om 3 uur naar het bierhuis gegaan waar denise het gister over had. Zij was hier al een keer in de buurt geweest voor een dansvoorstelling, anders hadden we het nooit gevonden. Nou eenmaal daar aangekomen viel het best wel tegen. Het thema was dit keer Nederlands, maar ze hadden de vlag op de Franse manier gehangenen ze serveerden zuurkool met duitse worstjes. Ze hadden wel bitterballen, kaassouflés en halve frikandellen:) Deze dus ingeslagen en lekker genoten:) We hadden maar 5 euro contant bij en er was geen mogelijkheid om te pinnen haha, dus we hebben geen enkel biertje gedronken daar. Wel een giga bierglas voor Denise gekocht:)

Na het bierhuis nog naar een museum geweest, stelde ook niet zoveel voor haha;) was een tentoonstelling van foto's. Het was best wel klein en we waren er zo doorheen. Wel hingen er wat fotolijstjes op, waar we wat selfies hebben gemaakt haha:) Dat was wel echt super lachen

Daarna door gegaan naar het Rotterdam bierhuis, en hier onszelf alsnog getrakteerd op een biertje. Zoals bijna iedereen van jullie weet ben ik helemaal niet van het (bier) drinken, maar heb het toch naar achter weten te krijgen haha:) verder gezellig potje scrabble en lullen.

's avonds pizzaatje en filmpjes gekeken. Morgen weer naar de kerk. Moet nog even kijken waar ik heen ga. Ik denk de domkerk, maar ik weet niet zo goed hoe ik daar moet komen. Gaat wel lukken:) Zie foto's

• 06 April 2014 - 11:04

Jenny:

Goedemorgen Denise en José,

Net al jullie verslagen gelezen. Leuk om te lezen én te zien dat jullie je buiten je stage ook prima vermaken.
    Uiteraard zijn jullie reflecties ook belangrijk maar dit vind ík eigenlijk leuker. Laat André dit niet lezen...... ;-)!

Meisjes, geniet van jullie stage. De tijd vliegt!!!!

Groet,
    Jenny

• 06 April 2014 - 12:13

Birgit:

1 ding is zeker.. Het is niet alleen hard aan de studie, maar jullie bekijken Helsinki ook optimaal. Dat zal de herinnering later nog veel intensiever maken. Laatste zondag in Helsinki en dan weer op naar Tallinn. Spannend, hier zal het wel heel anders zijn.
    Fijne zondag :-)