Dagje Suomenlinna. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Dagje Suomenlinna. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Dagje Suomenlinna.

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

06 April 2014 | Finland, Helsinki

Hei,

Vandaag ben ik eerst begonnen met de was want de wasmachine was weer gemaakt. :) We hadden er alleen over na moeten denken om dat ietsje eerder te doen omdat we om 14:00 uur hadden afgesproken met Rauli en Minja om naar Soumenlinna te gaan. Dat is een eiland voor de kust van Helsinki waar een soort fort op gebouwd is. We waren dan gelukkig ook maar een half uur te laat ;). Maar Rauli en Minja waren er toen ook pas 5 minuten dus met veel goeie moed zijn we toen maar naar de boot gelopen.Op het eiland was het helaas een beetje mistig en het heeft de hele dag gemotregend maar het was wel heel gezellig! Het was heel mooi met veel oude gebouwen en een gloednieuwe, heel erg uit de toon vallende supermarkt. Maar verder zijn we gewoon over het eiland heen gelopen en hebben we genoten van de mooie natuur. Omdat het geen toeristen seizoen is was alles vroeg dicht en was de helft nog niet eens open maar we hebben genoeg frisse lucht binnen gekregen voor de komende 3 weken ;). Het was een drukke dag en we hebben veel gedaan dus we zullen wel goed slapen vannacht :).

Groetjes Denise

• 09 April 2014 - 14:34

Linda:

Wat leuk dat je ook nog zoveel van de omgeving kan zien.
    Echt genieten.