Easter is coming - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Easter is coming - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Easter is coming

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

08 April 2014 | Finland, Helsinki

euk, vanochtend mee gedaan aan een Pasen activiteit. We bliezen ballonnetjes klein op en vervolgens met natte lijm crêpe papier daarover heen gesmeerd.
Wanneer dit opdroogt kan je het ballonnetje eruit halen. Tadaa een ei:) Verder nog 3D kaarten gemaakt met narcissen erop. Dit is me mede dankzij oma van de Graaf ook gelukt:)
Ze hebben hier zoveel verschillende activiteiten! Heb echt zin om er een paar over te nemen en te praktiseren in het Leger des Heils:) Lijkt me echt leuk, die mensen daar zijn echt een stuk minder actief.

Daarna een soort geheugentraining met de clienten. Het was op het presentatiescherm. Sommige dingen waren echt een beetje te moeilijk voor de clienten leek het wel, maar met een beetje hulp ging dit ook goed.
Echt super om te zien hoe actief deze mensen zijn en, ondanks dat ze zo oud zijn en genoeg van het leven geproefd hebben, nog steeds gemotiveerd blijven. Ze doen overal aan mee en blijven er ook de lol van inzien.
Daarom vind ik deze stage zo leuk, ze worden niet alleen behandelt, maar er wordt de clienten ook de mogelijkheid gegeven om even uit die verzorging weg te gaan. Ze krijgen een dagbesteding aangeboden die wel een beetje is ingesteld op hun beperking, maar niet daar de nadruk op legt, zodat ze nog wel hun best moeten blijven doen. Ik heb hier nog geen een keer gehoord 'dat kan hij of zij niet'. Helemaal goed!

Om half drie het spelletje Skip-Bo gespeeld, maar ik kon maar een half uurtje mee doen. Ik heb om 3 uur namelijk een evaluatie gesprekje gehad met mijn supervisor. Ze is nog steeds heel tevreden over me. Ik kan ook leuk met haar opschieten dus dit scheelt heel erg.

Vanavond gaan we weer naar het circus, heb er zin in! Ben benieuwd wat ik nu ga uitkiezen om te doen:)

Morgen ga ik weer deelnemen aan de teamvergadering. Deze keer heb ik ook echt een rol, omdat ik volgende week verschillende activiteiten ga organiseren en praktiseren. Het meeste is wel al toegezegd, maar het is fijn als iedereen even op de hoogte wordt gebracht. Goede communicatie noemen ze dat (a)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 18186

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: