Swingen maar! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Swingen maar! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Swingen maar!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

09 April 2014 | Finland, Helsinki

Weer een leuke dag gehad. Veel gedaan dit keer met de cliënten. Dit vind ik nog steeds het leukste hoor:) 's ochtends de teamvergadering waar ik het gister over had. Ik voel me echt een teammember. Leuk om te zien dat ze ook echt geïnteresseerd naar me vragen wat ik wil gaan doen en dat ik leuke ideeën met me mee breng. Ze waren echt verrast dat ik me zo inzette en gaven me veel positieve feedback, ook tijdens die meeting.

Na de vergadering was er een presentatie, zoals op elke woensdag tot nu toe. Het ging weer over tramstations, ik snap echt niet wat daar interessant aan is. Ik denk dat ze(mijn stagebegeleider) er nog wat leuks bij verteld ofzo of dat ze de ouderen moeten raden waar het is. Verder zou ik daar ook niet zoveel bijzonders van kunnen maken. Maar ik snap het wel, want deze ligt lekker voor de hand en presentaties maken kost veel tijd (ik spreek uit ervaring;))

Om 13.00 was er Musiikii, een soort karaoke idee kreeg ik ervan:P Je kon je favoriete liedje opgeven en dan werd dit afgespeeld. Sommigen zongen mee en als je dat niet wilde hoefde dat niet. Samen met een oud vrouwtje gedanst, echt heel erg grappig:) Zo leuk die mensen! We hebben best wel veel finse liedje geluisterd. Ik kwam niet verder als ‘rakahstan’ dat betekend ‘love’.

’s Middags paaskaarten gemaakt, de mijne zijn nu onderweg naar opa en oma van de graaf en opa goudriaan Weet nog steeds niet hoe lang kaarten erover doen, dus ik ben benieuwd. Heb pasgeleden gekeken en onze blog wordt echt super vaak bekeken! Echt vet, nu al over de 2000 lezers

Nou ik schrijf maandag weer een verslagje, want ik ga morgen lekker naar Nederland toe Enorm veel zin in om weer even terug te gaan Alles is alweer ingepakt, ook direct wat zware dingen meegenomen, zodat ik op de terugweg vanaf Tallin niet te zwaar beladen ben;)

Fijn weekend allemaal alvast

  • 13 April 2014 - 19:51

    Marleen Van De Graaf:

    Hallo Jose,
    wanneer je dit leest zit je weekend naar Holland er weer op. Fijn om iedereen, en Remon natuurlijk, weer te zien en te spreken. En een gezellige bruiloft achter de rug.
    Nu nog een paar weken in Helsinki en Talinn en je buitenlandstage zit er weer op.
    Het is leuk om te zien hoe enthousiast je bent in je stage. Fijn dat je inzet zo wordt gewaardeerd. Nog veel plezier en succes verder.

    Groeten,

    Perry en Marleen

  • 14 April 2014 - 08:49

    Denise & José :

    Dag oom Perry en tante Marleen,
    Ja ik zit inderdaad alweer in Finland, wat leuk om van jullie te horen:)
    Ik heb een super weekend gehad in Nederland, leuk om iedereen weer te zien.
    Hoe gaat het met jullie? Ook alweer begonnen met varen met dat lekkere weer?
    Bedankt, ga er nog even van genieten hier:)

    Groetjes terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 18196

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: