De stroopwafels bevallen goed! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu De stroopwafels bevallen goed! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

De stroopwafels bevallen goed!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

14 April 2014 | Finland, Helsinki

Wat een super dag:)
Echt leuk, zon weekendje in Nederland en dan door de weeks in Finland. Zeker niet verkeerd:)
Vanochtend begonnen met mijn eigen bingo. 1,5 potje heeft een uur geduurd, maar het was wel leuK.
Ik heb uitgelegd wat alle plaatjes waren en wat waarvoor diende. De clienten waren geïnteresseerd en vroegen veel.
Ook een nieuwe student ontmoet, echt een leuke meid. Misschien gaan we nog wat doen, maar we hebben niet veel tijd meer in Finland.

Vervolgens bewegen op muziek, en toen was het alweer 12 uur. Lekker warm gegeten, ik had geen brood meegenomen. Ze stoppen hier aardappelen in de soep, echt vreemde vogels. 's Middags een vergadering voor clienten en omgeving, maar ook voor de verpleegsters.
Deze vergadering wordt een keer in de maand gehouden. Ook al versta ik geen fins, toch begrijp ik steeds beter waar de dingen over gaan en wat ze bedoelen.

´s middags het voorlezen van een boek. Dat is rond deze tijd, ik heb er voor gekozen om er niet bij te gaan zitten. Ik viel echt bijna in slaap bij die vergadering en dat laat ik me echt niet helemaal gebeuren haha:P

We zijn deze week maar de restjes aan het opeten, dus ik denk dat we vanavond iets met kip eten haha;) Hopelijk maken we het wasmiddel enzo ook op, dat scheelt weer.

Heihei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 18171

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: