Ego is gestreeld - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Ego is gestreeld - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Ego is gestreeld

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

15 April 2014 | Finland, Helsinki

Vanmorgen weer lekker geknutseld en paasdingetjes gemaakt. Wordt er steeds beter in haha:P
's middags om 12 uur eind evaluatie met de contactpersoon van Finland erbij. Was zelfs beetje zenuwachtig terwijl ik echt helemaal niets had om zenuwachtig voor te zijn.
Het is allemaal goed gegaan, en ik geloof dat ik nu alle handtekeningen en stempels heb. Mijn begeleider was extreem tevreden over me. Had overal excellent bij en een super leuk positief commentaar, zie foto's haha:)

Toen dat gesprek afgerond was, was er een soort voorstelling van een christelijke kinderschool. Echt leuk, ze hadden een hele paasvoorstelling gemaakt. Het was palmzondag geweest afgelopen zondag. Echt heel lief. Ik probeer een filmpje ervan te uploaden, echt fantastisch. Allemaal kleine kindertjes die volle borst opzetten bij een liedje wat ze hebben geleerd. Heel leuk gedaan.

Vervolgens spelletje skip-bo, ik word er nog tactisch in:P Echt leuk! De ouderen zijn zo fanatiek:)
Morgen ga ik een presentatie houden over mijn vorige stage in het Leger des Heils en we gaan boterkoek bakken. Hoop dat ze het lekker vinden, en anders eet ik het wel op(a) Jummie!!! Vanavond weer naar het circus, heb het gevoel of ik er gister nog geweest ben, zo snel gaat de tijd. Ga weer proberen om te jongleren denk ik

Fijne avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 18182

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: