Ego is gestreeld - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Ego is gestreeld - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Ego is gestreeld

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

15 April 2014 | Finland, Helsinki

Vanmorgen weer lekker geknutseld en paasdingetjes gemaakt. Wordt er steeds beter in haha:P
's middags om 12 uur eind evaluatie met de contactpersoon van Finland erbij. Was zelfs beetje zenuwachtig terwijl ik echt helemaal niets had om zenuwachtig voor te zijn.
Het is allemaal goed gegaan, en ik geloof dat ik nu alle handtekeningen en stempels heb. Mijn begeleider was extreem tevreden over me. Had overal excellent bij en een super leuk positief commentaar, zie foto's haha:)

Toen dat gesprek afgerond was, was er een soort voorstelling van een christelijke kinderschool. Echt leuk, ze hadden een hele paasvoorstelling gemaakt. Het was palmzondag geweest afgelopen zondag. Echt heel lief. Ik probeer een filmpje ervan te uploaden, echt fantastisch. Allemaal kleine kindertjes die volle borst opzetten bij een liedje wat ze hebben geleerd. Heel leuk gedaan.

Vervolgens spelletje skip-bo, ik word er nog tactisch in:P Echt leuk! De ouderen zijn zo fanatiek:)
Morgen ga ik een presentatie houden over mijn vorige stage in het Leger des Heils en we gaan boterkoek bakken. Hoop dat ze het lekker vinden, en anders eet ik het wel op(a) Jummie!!! Vanavond weer naar het circus, heb het gevoel of ik er gister nog geweest ben, zo snel gaat de tijd. Ga weer proberen om te jongleren denk ik

Fijne avond!