Hoe bedoel je, spierpijn? - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Hoe bedoel je, spierpijn? - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Hoe bedoel je, spierpijn?

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

16 April 2014 | Finland, Helsinki

Moi!

Gister ben ik weer gaan boksen met mijn stage. Het was erg leuk omdat ik een jongen apart moest begeleiden deze keer. Het was wel een beetje lastig om hem in het Engels duidelijk te maken wat hij moest doen maar met een beetje geimproviseerde gebarentaal komt alles goed ;). Verder zijn Jose en ik ook weer naar de circusclub geweest. Dat was echt super leuk! De mensen daar zijn zo aardig en zijn altijd bereid je te helpen als je weer eens een enorme faal hebt... maar na al het klimmen in palen, touwen, trapezes, en mensen(dat was Jose) kan ik wel zeggen dat er nu vast wel ergens een truck is die ik een enigsinds, een beetje, zonder heel hard te vallen, onder de knie heb. Het is alleen wel een beetje jammer dat als je onderste boven hangt je hoofd net iets te rood word voor leuke foto's. Maar desondanks heb ik mijn best gedaan er een paar te maken. Van al dat boksen en het proberen van acrobatische trucks hebben mijn spieren wel een flinke opdonder gehad en is het een klein beetje lastig geworden om normaal te lopen ;). Maar het was wel super gezellig en ik heb hele leuke nieuwe mensen leren kennen die ik heel erg ga missen. Maar de meeste willen ook graag nog een keer naar Nederland komen dus als ze dat doen, heb ik beloofd ze wat leuke plekken te laten zien :). Nu nog even de laatste lootjes op mijn stage en dan zijn we al weer bijna in Tallinn! :D

Groetjes uit Finland!
Denise