lekker rustig weekendje - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Denise & José - WaarBenJij.nu lekker rustig weekendje - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Denise & José - WaarBenJij.nu

lekker rustig weekendje

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

27 April 2014 | Estland, Tallinn

Gisteren echt helemaal niets gedaan, dus ik voeg dit weekend even samen:) Zaterdag beetje boodschapjes gedaan voor het weekend en we keken elkaar aan met 'gaan we nog wat doen?', 'Neeeeeeee'. Haha, dus we hebben echt de hele dag gestonken in ons bed en filmpjes gekeken:P Beviel prima!

Vandaag ben ik naar de kerk geweest, de grootste kerk in Tallinn. Ik zat naast een theoloog, echt een super grappig mannetje. In elk geval vertelde hij me wat meer over de kerk en een oud vrouwtje voor ons die zich omdraaide en zich voorstelde. Ze deed heel erg dr best om Engels te praten. Wat ik er uit opmaakte is dat ze Fey heette en dat ze het belangrijk vond dat ik haar naam onthield. De man naast me heette Kevin. Ik geloof dat ze ons wel zag zitten samen, dus ik maakte haar duidelijk dat ik al iemand had haha:P Antwoordde ze: 'that's a shame, it's a great boy, he allways helps me around'. Super grappig.

's middags dienst geluisterd van onze eigen kerk in zwijndrecht. Het ging precies over dezelfde tekst als de tekst die ik vanochtend in de kerk gehoord. Wel bijzonder:P Ik kijk er wel naar uit om weer naar huis te gaan.

Maandag nog een dagje stage, dinsdag ochtend les en vervolgens weer stage, woensdag al weer afscheid. Donderdag en vrijdag lekker rond kijken nog in Tallinn en dan zit het er op. Raar idee!

Tot morgen

  • 29 April 2014 - 19:52

    Birgit:

    Nu gaat het echt heel snel..nog een paar daagjes maar .. Een hele ervaring rijker .. Ben heel benieuwd wat je de mooiste/leukste/meest pakkende ervaring vond en wat je het meest zal bij blijven? Maar eerst lekker terug en genieten van je eigen landje met alles en iedereen wat je dierbaar is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tallinn

Tallinn

2 weekjes aanvullend Tallinn

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2014

flying home

02 Mei 2014

Whaa rood haar!

02 Mei 2014

Europe Day!

30 April 2014

Kama, no go!

29 April 2014

School verleerd:P
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 18190

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: