Europe Day! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Denise & José - WaarBenJij.nu Europe Day! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Europe Day!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

02 Mei 2014 | Estland, Tallinn

Tere!

Vandaag hadden we dus een heerlijke vrije dag. De feestdag die er is heet Europe day en ter eren van dat, was er een soort concert / markt op freedom square. Helaas was het weer niet zo mooi als dat het was de afgolopen week en het is zelfs een beetje gaan regenen. Maar we lieten dat de pret niet drukken en konden gelukkig geen excuus bedenken om de macarena niet te dansen! Ookal waren we de enige ;).
Nadat het wat harder ging regen en ik een beetje trek kreeg, hadden we maar bedacht om ergens een hapje te gaan eten. Het restaurant dat wij vereerde met een bezoek heette Buffalo Grill. En dan raad je het natuurlijk al, dan moeten er hamburgers gegeten worden! Ik had er alleen niet helemaal goed over nagedacht dat een cheeseburger én mozzarella sticks niet het beste idee was ;). Maar het was wel super lekker!

Groetjes Denise