Whaa rood haar! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Denise & José - WaarBenJij.nu Whaa rood haar! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Whaa rood haar!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

02 Mei 2014 | Estland, Tallinn

Zo, goeieavond allemaal! Om te beginnen, ik heb rood haar:P Super cool! Gisteren rond gezocht op internet naar leuke haarstylen, dus ben uiteindelijk geeindigd met rood. Ik vind het echt fantastisch! We hadden s ochtends nog wat tijd over aangezien we pas om 1 uur de afspraak bij de kapper hadden. Dus lekker bij een koffiewinkeltje naar binnen gegaan en genoten van het weer. Gister regende het en vandaag was het toch wel een stuk kouder als de afgelopen weken (ong 5 graden), maar het zonnetje deed dapper zijn best.

Nadat de kapper 2,5 uur bezig geweest was met mijn haar en ik bij gekomen was van de shock nog een beetje gewinkeld en souvenirtjes uitgezocht. Morgen vertrekken we al naar huis! Het gaat nu echt super snel, raar idee! Vervolgens kwamen we in een of ander middeleeuws winkeltje. Ontzettend leuk, helemaal in middeleeuwse stijl. Verder een mannetje die ons zelfs uitlegde wat waar voor was en hoe dingen gebruikt moesten worden. Verschillende nootjes en dingetjes geproefd en zelf pepperschaps 'tegen alle kwaaltjes en ziektes'. Dit moesten we drinken met onze linkerhand op onze hoofden en het linkerbeen opgetrokken. Gelukkig stonden we met zijn achten voor gek, dus viel het minder op:P

Zo, nu lekker slapen, hoop dat mn haar beetje zo blijft haha:P Groetjes!! tot morgen:P