Weekendje Nederland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Weekendje Nederland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Weekendje Nederland

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

13 April 2014 | Finland, Helsinki

Hallo allemaal!

Dit weekend lekker naar Nederland geweest, ohh wat een heerlijk weer!
Heel fijn om iedereen weer te zien, met name natuurlijk Raymon en mijn ouders en mijn familie:) Super leuk dat Brenda, Remi, Maurice en Raymon me verrasten bij het ophalen:) Had het niet verwacht dat ze er allemaal waren:) Ook het nieuwe huis gezien, wel even wennen, maar fijn dat ik nu wat beter georiënteerd ben.

Verder weer ingeslagen voor Finland. 10 pakjes stroopwafels, pakken boterkoekmix, willem-alexander pepermunt, anjers en Nederlandse schriftjes (mede mogelijk gemaakt door mijn lieftallige moeder) zijn weer mee terug gegaan naar Finland. Ik hoop dat ze het op prijs stellen en dat ze de Nederlandse activiteiten leuk zullen vinden. Ik hou jullie op de hoogte.

Morgen beginnen aan mijn laatste week in Finland. Wat gaat de tijd toch enorm hard. Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar Tallin en wat we daar mee gaan maken. Het schema is al doorgestuurd en alles is geregeld, dus ik hoef me nergens meer druk om te maken:)

Werkse deze week en tot over 3 weken:) we komen 3 mei weer terug.
Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 18201

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: