Farewell party - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Farewell party - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Farewell party

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

16 April 2014 | Finland, Helsinki

Vanochtend begonnen met mijn laatste teammeeting. Echt raar idee dat ik hier alweer bijna weg ga! Besproken dat ik vandaag mijn presentatie zou houden en de boterkoek zou maken en zou uitdelen op mijn farewell party. Dit hadden we vorige week eigenlijk al besproken, maar het was nog even de puntjes op de i.

Om 10 uur had ik een presentatie over mijn vorige stage en over mijn opleiding. Dit had eigenlijk een uur moeten duren, maar ik kreeg dit niet voor elkaar. Dus heb ik google.maps gebruikt en ze rondgeleid in keukenhof. Super leuk, ze vonden het super om daar rond te kijken.

Daarna bewegen op muziek. Vervolgens met Riika, de ergotherapist, een student en wat clienten het deeg van de boterkoek klaar gemaakt. Het deeg mengen was wel te zwaar voor de clienten, maar de rest konden ze allemaal wel doen. Het deeg viel al in de smaak, dus dit was een goed teken:)

's middags, toen alles klaar was, de boterkoek uitgedeeld en een sapje aangeboden. Het viel erg in de smaak en ze wilden graag het recept. Dit opgeschreven, en een deel van de overige koek in aluminium folie verpakt voor morgen. Verder wat typisch Nederlandse muziek laten luisteren, en er werd gevraagd om een lijstje met Nederlandse dansmuziek, dus als jullie nog liedjes weten? Ik kreeg tot mijn verrassing nog een cadeautje van het team: een soort make-up tasje en sokken in een typisch Fins streepje, maar wel gecombineerd met oranje. Echt heel erg leuk!

Toen ik thuis kwam ben ik samen met Denise nog naar een park geweest, omdat het echt heerlijk weer was. De zon scheen en ik denk dat het rond de 7 graden was. van uit het park eigenlijk een beetje rond gewandeld en nog verschillende culturele dingen gezien. Het nationale museum, parlementsgebouw, 2 kerken (waar van ik naar 1 toe ga op goede vrijdag), een strandje en een soort monument wat vrij beroemd is in Finland. Zie foto's:)

hepa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 18203

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: