Presentatie Nederland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Presentatie Nederland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Presentatie Nederland

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

12 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Gelukkig was mijn begeleider er weer vandaag, ik was blij om haar te zien. Vandaag moest ik namelijk een presentatie van een uur houden over Nederland en zij zou vertalen. Het ging beter dan verwacht. Ik had er een wat meer interactieve presentatie van gemaakt, anders werd het zo saai. De cliënten probeerden wat nl woordjes uit te spreken maar dat ging nog niet zo makkelijk, haha:p
Verder heb ik de kamer van een overleden mevrouw opgeruimd. Er was niets waardevols meer te vinden, maar wel een jas van volledig echt bont met bijpassende muts. Heel erg mooi!

Daarna nog wat huiswerk gedaan en Pauliina nogal wat dingen gevraagd over het werk en zo. Ik begin al in het Engels te denken, we zitten hier al 2 weken! Aan het eind van de dag was er de mogelijkheid om naar een ergotherapie cursus te gaan. Ik heb in mijn vorige stage al in de praktijk geleerd over de tillift, maar kreeg er nu pas echt theorie. Heb dus een hoop fout gedaan op mn vorige stage haha;) Ach ja heb nu een hoop geleerd dus ik kan weer vooruit.

Groetjes allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 18224

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: