Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

17 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Wat gaat de tijd toch enorm snel op mijn stage. Ik heb het nog steeds enorm naar mijn zin. Vanochtend begonnen met de clienten om voor te lezen uit de finse krant. Nou ik heb een stukje geprobeerd en werd vierkant uitgelachen haha! Echt niet te doen die taal. Verder een beetje geoefend met de zinnetjes die ik vrijdag aangeleerd heb gekregen, ik ga net zo vaak fouten maken totdat ik het foutloos kan.

Na de dagopening weer gedanst op de stoel, lekker met de muziek mee bewogen. Die ouderen zijn nog vitaler dan ik. Ik kan nog steeds niet mijn benen strekken en dan met mijn handen mijn tenen aanraken hoor;) Enorm leuk om te zien hoe actief deze ouderen zijn en hoe erg ze hun best doen om mee te doen.

De tijd ging razendsnel. ’s Middags bij een soort overleg gezeten waar alle clienten en eventuele familieleden of relaties bij mochten zitten. Ze werden op de hoogte gehouden van veranderingen van de organisatie en het nieuwe schema. Daarna ook nog met een client overlegd wat ze wel en niet wilde en leuk vond om bij te wonen.

Toen was de dag alweer om, echt niet normaal.

Toen ik thuiskwam heb ik lekker met Denise beetje maf gedaan en een kaartspelletje gespeeld. Daarna van haar heerlijke kookkunsten genoten:P Voor de rest de hele avond aan mijn huiswerk gezeten en geskyped met mijn vader & Birgit en ray(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 18228

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: