Happy birthday to me - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Happy birthday to me - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

23 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Jeej it’s my birthday today! Vanochtend op tijd op gestaan om naar de Pauluskirkko te gaan. Het verbaasde me dat deze kerk nog leger was als de rest. Ik kon de mensen tellen: rond de 60 mensen in een kerk van zeker 600 plaatsen. Ook liepen er tijdens de dienst regelmatig mensen in en uit, echt vreemd. Na de dienst is het hier gebruikelijk om de dominee/priester te bedanken, dus dat deed ik gewoon in het Engels. Dus ik kreeg gelijk een soort jongerenpastoor op me af die vroeg waar ik vandaan kwam en blabla. Echt grappig. Heel gesprek met hem over het geloof gehad en de verschillen tussen Nederland. Wel bijzonder.

Toen ik thuis kwam was het hele appartement versierd door Denise. Echt heel erg leuk! Allemaal ballonnen had ze opgeblazen en soort slingertjes opgehangen. Ontzettend lief van dr. Ze had verschillende cadeautjes voor me gekocht, een tas een mok en sokken met helsinki erop. Verder, omdat ik heel graag het noorderlicht wilde zien, had ze een soort doorzichtig schilderijtje gekocht met het noorderlicht. Echt bijzonder en lief van dr

’s middags kwamen Marika en Satu. Daarmee de mudcake opgegeten (soort nutella taart). We hadden plannen om een kasteel te gaan bezichtigen, maar het was erg grijs en grauw weer. Dus we zijn met zijn vieren lekker naar de film geweest. ’s Avonds lekker de tijd voor onszelf genomen.

Morgen weer beginnen met stage heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 18212

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: