Great day's and good times. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Great day's and good times. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Great day's and good times.

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

08 Maart 2014 | Finland, Helsinki

Hey allemaal!

Gister ben ik met mijn stage naar Oittaa geweest om daar te ijsvissen. gelukkig waren er ook nog andere dingen die we konden doen in plaats van alleen maar op dat koude ijs zitten (de gevoelstempratuur was -15). Zo ben ik met een kicksleigh over het meer bij Oittaa gegaan. De ginds zei dat die dingen op goed ijs en met de wind in de rug wel 40 km/h kunnen! Helaas was dat niet helemaal het geval omdat het regelmatig dooit en dan weer vriest. Toen ik het gevoel had dat mijn tenen nooit meer warm zouden worden gingen we gelukkig lunchen en weg van het ijs. In de middag hebben we een treasurehunt gedaan wat opzich ook wel grappig was. Maandag en Dinsdag ga ik weer naar Oittaa om daar te werken met blinden en doven. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken :).

Vandaag zijn we een beetje door Helsinki getrokken en zijn we er achter gekomen dat je dus ook nog kan verdwalen in een winkelcentrum ;) gelukkig hebben we de uitgang gewoon weer kunnen vinden. Omdat er veder vrij weinig te doen was zijn we toen maar naar de film 12 years a slave gegaan. De filmzaal was echt super groot en dat had ik niet echt zien aankomen vanaf de buitenkand. Gelukkig zaten de stoelen lekker want de film duurde 2,5 uur. Morgen ga ik maar eens goed uitrusten ;).

Doei doei groetjes Denise

  • 09 Maart 2014 - 12:25

    Jenny:

    Hoi Denise en José,

    Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Het lijkt me een enorme uitdaging m.n. wat betreft de taal. Ik hoop dat het lukt om de opdrachten, die jullie gepland hebben, uit te voeren.
    Meiden, geniet van een vrije dag en heel veel succes voor de komende week.
    Groet, Jenny

  • 09 Maart 2014 - 20:38

    Linda:

    Leuk om te lezen hoor !
    Veel plezier nog.
    Linda

  • 13 Maart 2014 - 17:09

    Oma:

    Lieve Denise,
    Toen ik je reisverslag las over dat ijsvissen kon ik helemaal met je meevoelen wat betreft koude voeten! Ooit waren Opa en ik eind april/begin mei in Helsinki en toen lag er op heel veel plaatsen nog sneeuw. Maar we hebben hele mooie dingen gezien die gelukkig binnen waren, zoals de fabriek waar ze het bekende serviesgoed maken, vroeger heette het Arabia en nu IItalla.
    Veel succes verder met je stage, kus van Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 18219

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: