Toch wel een beetje sportief. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Toch wel een beetje sportief. - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Toch wel een beetje sportief.

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

01 April 2014 | Finland, Helsinki

Hei,

Vandaag ben ik met mijn stage naar een sort box vereniging geweest. Dat was echt heel erg leuk en het was ook leuk om te zien hoe de studenten het vonden om een keer lekker bezig te zijn. De meeste hadden het wel naar hun zin.
Verder zijn Jose en ik naar een soort circus club geweest waar je allerlei acrobatische trucks kan oefenen en leren. Het was echt geweldig en ik heb best wel veel bij geleerd. Maar het was ook super vermoeiend en het is nu ook al vrij laat dus ik denk dat ik maar snel ga slapen omdat ik morgen ook weer 8 uur op mijn stage moet zijn. ;)

Groetjes Denise

  • 02 April 2014 - 08:30

    Loes:

    Leuke dingen doen jullie, hoe komen juliie aan de informatie wat er te doen is? Via bekenden of via je stage.

  • 02 April 2014 - 11:10

    Jose:

    Via Rauli en Minja, die namen ons gister ook mee:)

  • 02 April 2014 - 23:25

    Linda:

    Leuk om wat van je te lezen ! Gauw weer hoor !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 18238

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: