Geen inspiratie voor een titel haha - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu Geen inspiratie voor een titel haha - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

Geen inspiratie voor een titel haha

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

02 April 2014 | Finland, Helsinki

Kan nooit titels verzinnen, haha!

Maar dat terzijde:) Gister redelijk saaie dag gehad op mijn stage. Heb bijna de hele dag achter de computer gezeten voor opdrachten en een typisch nederlandse bingo in elkaar gezet. Was best leuk om te doen hoor, en het resultaat vind ik zelf best wel leuk, maar het koste echt best wel veel tijd. Ik hoop dat ze het leuk vinden om te spelen.

's avonds werd ik nog verrast met een belletje van mijn oma, dus lekker beetje bijgekletst. Zoals Denise al beschreven had, zijn we daarna naar het circus geweest. Ik vond het echt fantastisch! Zo bijzonder hoe soepel mensen zijn, niet normaal. Zelf beetje gekl t op de eenwieler. Was echt heel lang geleden dat ik dat gedaan heb zeg haha:) Vervolgens waren er nog wat mensen die het ook wilde leren, dus heb ik een handje geholpen:) Hoop dat we volgende week weer gaan! Dan wil ik het lint proberen, kijken of ik mezelf daarin kan heisen,)

Vandaag had ik mezelf voorgenomen om niet aan huiswerk te werken, nou dit bevalt prima haha:) Echt een leuke dag gehad. Eerst teamvergadering, vervolgens presentatie in het Fins over bekende stukken van Helsinki. Daarna bewegen op de stoel op muziek. Ik heb gevraagd of ik dit volgende keer mag doen. Dit moest nog even in overweging gebracht worden. Het lijkt me echt heel leuk! 's middags lekker worstjes gegeten met de ouderen en de kinderen van de kleuterschool in de buurt. Vind dat nog steeds een prachtige combinatie haha:) foto's voeg ik straks bij:) verder niet meer zoveel uitgevoerd. Was een hele geslaagde dag:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 18214

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: