laatste weekend in finland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu laatste weekend in finland - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Denise & José - WaarBenJij.nu

laatste weekend in finland

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Denise & José

03 April 2014 | Finland, Helsinki

Wow bizar, toen ik de titel bedacht, realiseerde ik me dat het voor mij alweer het laatste weekend is wat ik in Finland doorbreng. Volgende week hoop ik namelijk terug naar Nederland te komen voor de bruiloft van mijn neef, en die week daarna gaan we al naar Tallinn. Mensen wat gaat de tijd snel!

Vandaag heb ik best wel een saaie dag gehad. Beide begeleiders waren er vandaag niet, en de rest sprak geen engels. Ik heb alleen een praatje gehad met een client die engels met duits afwisselt, maar zich wel verstaanbaar kan maken. Aan 2 activiteiten deelgenomen: pittenzakjes werpen en de 'art group'.

Verder heb ik een heel boeiend gesprek gehad met een client die graag euthenasie wilde plegen. Ze vertelde dat ze elke dag hoopte dat ze snel dood zou gaan. Ze wordt volgende maand 90 en ze vind dat ze wel genoeg van het leven gehad heeft. Echt bijzonder hoe rustig ze daarover praatte en het al helemaal uitgedacht had.

Voor de rest van de dag heb ik achter de computer gezeten en braaf opdrachtjes gemaakt haha:) Ben best wel gaar hoor nu, maar ben wel weer 2,5 opdracht verder. Mijn begeleider heeft maandag weer veel werk aan me haha:)

Fijn weekend allemaal, geniet ervan! Hoorde dat het de afgelopen week fantastisch weer is geweest, we zijn jaloers;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Stage finland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Tallinn beware!;)

18 April 2014

Goede vrijdag

16 April 2014

Farewell party

16 April 2014

Hoe bedoel je, spierpijn?

15 April 2014

Ego is gestreeld
Denise & José

Actief sinds 02 Dec. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 18240

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 03 Mei 2014

Tallinn

26 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: